Friday, February 18, 2011

stresssssssnyerrrr.........................

fuh.! Alhamdulillah..... selesai suda draft utk case study FAR360
dan jugak test bgi subjek entrepreneurship... lege sket hati teman...huhuuhu
selame seminggu aku bersusah payah utk mnyiapkan case study 2
akhirnya berhasil jua.....
tp aku masih berase takot sbb minggu depan aku maseh ade byk dugaan hdup yg
mesti aku tempuhi...

SCHEDULE AKU NEXT WEEK ::

o   ISNIN : :  Ade 1 kelas jer kul 10,kelas costing.. subjek yg sgt ssh bg aku..
Bg aku laa… bg org lain mungkin la sng..hihi 
hari 2 miss aku ade ckp nk masok chapter baru…iaitu LIMITING FACTOR…
wahh!! Apekah itu?? Kene la tggu next week…
kelas petang xde sbb kene prepare utk presentation nnt…
mase nie mgkin group aku nk wt meeting utk preparation…;-(
xdapat nk rehat............

o   SELASA::  hari selasa jadual aku sgt la pack tahu x? adoyai.. bukan nk mengeloh laaa. 
Tp 7 subjek bg sem nie sgt memenatkan….
Rini kelas aku dr kul 8am------>3pm
Kul 12 ade consultation pulak….hish3….
bz mengalahkan PM.. hehehe..

o   RABU:: haaa hari nie okay sket.. free sket…
sbb kls aku bermula kul 10 pg..kihkihkih… 
tp stil hbs kul 5 jgk… malam sgt kene prepare utk besokkkk..

o   KHAMIS::  hwaaaa… hari nie hari yg sgt3 menakotkan tahu x? 
hari nie aku akan mendapat kejutan dimana hari ini lah aku akan 
membuat presentation utk case study aku…
risau laaa.. sgt la xready lg utk ketibaan hr ini….mcm ne lah agaknya…

o   JUMAAT:: mungkin la korg rase aku dah lege kan? 
Tp sebeno2nyer hari jugak la yg paling stress tahu x… 
kerana sabtu dan ahad ade test..nak tahu ape test aku…
hahaha tggu yer… aku list kan…

o   SABTU::  hari yg sungguh membebankan… dan stress. 
Test…. Ohhh test
                                 i.            MAF320
                               ii.            TAX370


o   AHAD::    ade test jugak…..
                                             i.            FAR300
                                           ii.            AUD390
                                          iii.            MAF330

PERGHHH mmg cukup sengsara….. takot la minggu nie….
 korg doa2kan la aku..... aku gile la takot......
xterkate... 

No comments:

Post a Comment