Monday, July 11, 2011

everything was change.....



aSsaLamuALaikUm...

Alhamdulillah aku dpt masuk UITM jugak akhirnyerr...
walaupon mase diploma hari tu x berpeluang nk masuk tp untuk degree aku dapat jugakk...
yeahhhh..
kali ni aku dapat ke negeri asal aku PERAK...
hehehe..dekat ajela ngn mak ayah aku.... ~LOVE it~ :)
CAMPUS SRI ISKANDAR..

Kuala Lumpur akan ku tinggal kan...Perak akan ku jejaki....
sedihnyerr nk tinggalkan KL ni... 3 tahun dah.. cepat dah mase berlalu..
sampaikan aku xsedar...mase berjalan terlalu cepat...
banyak sejarah yg jadi sepanjang 3 tahun nie...
kepada seseorang 2... 
KLCC jadi saksi kite dua.. cewahhhh...
pasnie dah xberpeluang lg nk tgk KLCC...
dalam TV jelahhhh jawabnyerrr...
huuuu
cedihhhhhhhh... (bak tisu) -.-


kepada semua lecturer aku... terima kasih sebab berjaya
membawa aku sampai ke sini...
mak ayah... tanpa ibunda dan ayahanda
anakandamu xkan sampai ke sini.... 

kepada kawan2 ku sekalian terima kaseh daun keladi sayang2ku...
housemate,classmate... LOvE u aLL...


To MY veRy VerY BesT FriEnD =Dearly Friend= MohD HassaNuddiN
terime kaseh sbb sudi kongsi cerite & kawan ngan sy selame 3 tahun nie...
semoga kamu berjaye okay.... ??

I Will Miss You  Always... :(






No comments:

Post a Comment