Friday, January 7, 2011

aku ketensenan!!!



ari nie aku xtahu la knp aku rase mcm bangang sgt...susah aku nk cakap..
mungkin sebab xsangke la masalah timbul bertubi2 kot...
aduihhh pening kepala aku...
aku kene carry maybe 6 @ 7 subjek sem nie...
macam2 solution yg aku dgr.xkire laa
dr kawan2 ke,lecturer and dr koordinator..
ade yg kate 2... kate nie...
yg penting aku mmg nk naikkan pointer aku sem nie...
kalo 5subjek pon aku rs da berat nie kan nk
ambek 7subjek, 2 project...
tough kot.... ish3....


 mane 1 yg aku nk ikot nie.... pening la......
Ya Allah.. tolong la permudahkan perjalanan hidup aku nie...

second case hari  nie jer lagi aku da diduga dgn bil telefun aku da nk
cecah RM400...aku sndiri xtahu mcm ne bole sampai mcm nie..
pdhl gune untuk msj je...
kpd rangkaian ***** tolong la jgn cas service ape2 kalao kitorg xgune...
aduyai... mahal gilers...seb bek la pakwe aku peminat setia network ko! 
kalo x jgn hrp la ku nk pakai..sbb aku rase mmg mahal pon...
TAPIIIIII.......
 utk mslh nie aku da ade idea yg bgus... 
huhu



 dgn  inie sy & buah hati sy da ambek keputusan nk tutup jer bil 2..
pakai topup je sng...
hoho..... terimas sayang sbb buat keputusan mcm 2...
i sgt2 hargai u... hehe
bukan ape... cume i xnk u je yg byr....
cian u... i nk tolong byr pon i study lg...
duit apah pon xde taw.... huhu..
u kne tggu i da kerja nnt i byr langsai k... hoho..;)






p/s: kepada aku perlulah sgt2 bersabar... 
belajar je betol2...kalau niat 2 betol InsyaAllah Allah akan
permudahkan semua masalah yg timbul...;)

dengan penuh kasih sayang...









No comments:

Post a Comment