Friday, January 14, 2011

movie time... ;)

pelakon2 utama.....

dengan pelakon pembantu



semalam aku tgk movie khurafat... aku ingat xbest....
sekali aku tgk mmg berbaloi la...
mmg insaf aku tgk....
tahap suspen n seram 100% la....
mmg like la....click2...
heheheheheheeh
aku rase kalo korg tgk siap bole nanges dlm cinema 2...haha
takot giler...
aku g ngn my boyfren... tengs dear coz treat me
cian die takot...mule2 agak berlagak
last2 kecut gak...haha (pela sayang nie...) ;)
in my opinion, dalam byk2 filem melayu seram
ni la antara filem seram yg best dlm erti kate len hantu yg menjadi yg penah aku tgk...
cam real siot ghost die....
terangkat kaki aku tgk....
aku sarankan pegi la tgk.. at least insaf kite tgk... ;)

selamat menonton filem KHURAFAT: PERJANJIAN SYAITAN

No comments:

Post a Comment