Sunday, December 18, 2011

ape pon xboleh lahhhh


 assalamualaikum my readers...
kali nie... aku nk bercerite la sikit tentang bende2 yg terjadi baru2
nie... mcm doraemon la pulak hehehe

cerite 1 : hari tu aku balik kampong.. mkn buah buahan byk sgt..
                  sampai la aku demam.. hhuehue..pastu mak aku nie 
                  pulak pemurah sesangat2 suh bwk utk kengkwn 
                  aku kt umah sewe 2  jadi aku pon bwk 1 beg besar 
                  buah rambutan shj...berbirat jugak la tgn nie nk pgg 
                  beg 2... haha..tp xpelaa asalkan aku puaskan ht 
                  mak ayah aku....hehe td mak aku kol, ckp 
                  "buah pulasan dah nk ranum da.. bile nnk balik..
                  bole bg kwn2... " hwaa.... 
                  ber +++++ la berat..=.='...huhu tp aku xkisah pon....  

cerite 2 : time aku study weeks nnt family aku nk g bercuti kat 
                  Pulau Pangkor... aku xsure nk rase happy ke atau risau..
                   exam is around the corner my dear..awal bulan 1 beb. 
                  kang kalo xpergi same jugak, bukan boleh fokus, duk
                  teringat2 ape la family aku tgk buat kat sane.... 
                  so aku da buat decision utk buat2 happy sambil risau utk
                  exam family aku buat BBQ, aku lak pgg nota fuhhh !
                  homestay pon dah booking..sabtu nk pergi dah.. 
                  yihaaaa... (jgn nk yihaaa sgt la !!)

cerite 3 : this weeks i'm very busy with presentation and also test..
                  ape aku nk buat nie... byk nyer keje nk buat
                  tension giler dohhh....
                  mungkin nie ujian dari tuhan...
                  pastu dan2 la jugak time nie gado ngn si dia...
                  gado besar lak 2... rase cm mls nk berbaik lg...
                  xboleh terime dgn penghinaan yg dilemparkan kat aku..
                  dammit !

cerite 4 : hari tu aku pegi dinner.. best3...first time aku pakai
                   jubah...hehe... 

cerite 5 : dah habis dah..... wekkkk :p
           

gambar time dinner..... with my classmate
  

No comments:

Post a Comment